Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jankes11 | użytkownik

imię i nazwiskoLukasz adresSzkocja zarejestrowany27.12.2009 @22:15:35 ostatnio na stronie23.10.2014 @22:56:51

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare.

Jezeli Twoj komentarz ma wygladac w ten:"+++" sposob to lepiej nie komentowac wcale,oczekuje konstruktywnej i rzetelnej oceny i tym samym bede sie staral odwdzieczyc w miare mojej wiedzy i umiejetnosci.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty66 komentarze408 posty na forum1

komputer / sprzęt
nikon d90 i checi do pstrykania

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rotseNM    01.09.2011 @23:26:36
cześć
pole w pracy a w sumie kawałek, życie powoli nie ma pogody na foty za bardzo, ale coś się może ruszy.. kiedyś
pozdrawiam
_______
____________________________
De gustibus non est disputandum
...jednak podobać się może...

kilka innych ujęć?
https://500px.com/nestor_moc
~Agnes73    26.08.2011 @18:22:19
Jestem amatorem i o technice wiem tyle co nic więc oceniam tak jak czuję patrząc na zdjęcie. Dużo tu piękna, balsam dla duszy i mód dla oka gratuluję galerii. Chętnie poobserwuję
ostatnio edytowane: 2011-08-26 18:23:00
~Vanadis    26.08.2011 @18:09:08
Dzięki za komentarz , tym bardziej cenny iż podparty sugestią . Przesadziłam z ostrością - to fakt
p.s. Twoja galeria zachwyca . Z przyjemnością jeszcze tu powrócę ,by się podelektować . Przyjemność należy sobie dozować
~Kangaroo54    06.07.2011 @11:50:11
Baaardzo fajne prace! Nie da się na raz ogarnąć! Poobserwuję!
~rotseNM    03.04.2011 @15:17:30
nie ma to jak posiadać transport i wolę wstawania przed świtem !
Fajne foty
_______
____________________________
De gustibus non est disputandum
...jednak podobać się może...

kilka innych ujęć?
https://500px.com/nestor_moc
~Moniwa    23.03.2011 @21:17:58
dzięki dzięki

pozdrowienia
~viable    09.02.2011 @21:23:05
A tu w galerii cuda na kiju. Piękne fotografie..
_______
Wojownicy bądźcie czujni, to są czasy niespokojne
Serca od strachu wolne, w głowach myśli niepokorne
Jeśli życie jest walką, to my wygramy tą wojnę
~viable    09.02.2011 @21:16:34
Co do światełek, masz racje mogłam zamazać wszystkie, bo z kilkoma wyraznymi tak zrobilam
_______
Wojownicy bądźcie czujni, to są czasy niespokojne
Serca od strachu wolne, w głowach myśli niepokorne
Jeśli życie jest walką, to my wygramy tą wojnę
~webi    07.02.2011 @22:34:36
Jenkesku, galeryjka palce lizać, aż chce się na tapetę wrzucać (ta rozdziałka na komórkę wystarczy hehe )
~sowerro    06.02.2011 @15:18:04
masz talent
_______
!
~bishopsstortford    05.02.2011 @15:43:21
Dziękuje za komentarz!
P.S. Świetne masz zdjęcia, dodaję do obserwowanych .
~borysowa    03.02.2011 @21:40:25
dziekuje Łukasz
~eveningbreeze    03.02.2011 @20:26:22
dzięki
~BASIK310175    02.02.2011 @07:55:21
PĘKNA GALERIA!
DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ, POZDRAWIAM.B.
~mati2580    01.02.2011 @21:10:33
za kazdym razem jak wchodze na twoj profil, ostatnia twoja fotka mnie po prostu rozwala na czesci pierwsze - dzieki za odwiedziny
pozdrawiam
_______
fotografowanie jest jak tworzenie nowego świata z tego co nas otacza
~mati2580    31.01.2011 @23:30:40
podziekowal i zapraszam ponownie
przejrzalem po miniaturach twoja gelerie i nie moge sie powstrzymac zeby nie poobserwowac twoich poczynan
pozdrawiam
_______
fotografowanie jest jak tworzenie nowego świata z tego co nas otacza
~samaraa    30.01.2011 @16:37:05
dziękuję
~Agggxd    29.01.2011 @12:08:35
Dziekuję
~tukan    26.01.2011 @17:05:16
Ja bym sie pisal na plener. Tylko nie wiem czy Fort William to okolice Niemniej mozna by sie jakos umowic np nad Loch Lomond od polnocnej strony.

Pozdrawiam,
Marcin
~danielowate    20.11.2010 @20:39:03
O ho ho ho. Moje najszczersze gratulacje. Widac wyspy sprzyjaja
~ERISKAY    15.11.2010 @21:26:27
Czy mi sie wydaje czy ostatnio zmieniles aparat? ostatnie zdjecia jakosciowo duzo lepsze od pozostalych!
Zycze pieknego swiatla w gorach i do zobaczenia gdzies na szlaku Pozdrawiam!
~Magdalena03    02.11.2010 @20:06:46
dziekuje
cudowne prace u Ciebie widzę! :O
_______
But if you ...
~kmw1960    07.10.2010 @01:05:39
nic sie nie stalo wazne ze sie podoba , pozdrawiam
~kmw1960    07.10.2010 @00:45:57
dzieki z komentarz , ciekawa galeria przy okazji dokladniej sie przyjrze , pozdrawiam
~ptkg    06.10.2010 @21:24:09
Każde słowo się liczy - bez znaczenia czy dobre czy też krytyczne. Nawet mi przez myśl nie przyszło, że ma szokować. Mi się podoba w tym zdjęciu prostota A tak ogólnie to masz bardzo ładną galerie.
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt